Natural Health Consulting-wiedza na zdrowie

Etnomedycyna z 4 stron świata: Ayurveda, TCM & …. . Technologie a środowisko. Odżywianie. Huna. Zwierzęta. Muzyka. Historia i Mistrzowie ars medicinae.

Neverending story … szczepionki .Cz .13.

Posted by natural health consulting w dniu Grudzień 4, 2014

Kasa wpakowana w reklamę szczepionek .
Kolejki wzburzonych, że „nie płaci NFZ”, „żeby zapobiec grypie”;))))
Zagrypienie, bo „to nie był ten szczep”;) i … do tego skandal … OFICJALNIE tym razem we Włoszech .

Polskie media, zdając już sobie sprawę, że Ludziska w sieci wynajdą, pozwoliły przemknąć wiadomości … piorunem . Treść, mniej więcej podobną – ” … 11 osób zmarło po szczepieniach na grypę….”, opublikowało sporo portali i …. „Psst, iskierka zgasła”;) .

Ani słówka kontynuacji ? Ani „coś więcej”, przecież brzmi poważnie ?

Jak wyglądało „to” w krajach zachodnich ? Podobnie, tylko DOKŁADNIEJ:) .

I tak, np Berner Zeitung ( Szwajcaria ), informuje o „dalszych zgonach po szczpieniu materiałem no*artis ( 13 osób ), ” w ciągu 24 godzin od iniekcji”, o możliwej konieczności wzięcia pod lupę 1,4 MILIONA szczepionek ( wg Aifa, włoskiej  „władzy zdrowotnej” ) i … łagodzi, łagodzi, łagodzi:) …..
w ww.lexpress.fr/vaccin contre la grippe trois raisons de ne pas tomber … posuwa się ( może nawet w tłumaczeniu dosadnym;), nie – dosłownym:)) jeszcze dalej, pisząc, iż wprawdzie zmarło 19 osób, ale są trzy powody, by nie umrzeć w psychozie;))) ….
Wydaje się, czy psychoza, „szczepta się, bo jak nie …” jest rozpętywana regularnie co roku przed sezonem przeziębień  ?
Umrzeć w psychozie czy umrzeć po zatruciu organizmu – oto jest pytanie współczesnego Hamleta ….
Redakcji L’express podpowiem sposób czwarty: by nie umrzeć w psychodzie STRACHU, nie należy czytać gazet, o których fatalną opinię miał już Goethe, ostrzegających przed czymś, co nie nastąpi wcale lub raczej nigdy, a … powiedzmy, nie mających pojęcia;) o rzeczach niebezpiecznych, jak najbardziej realnych . Przy okazji … jak nazywała się – a podano owo chyba gwoli uspokojenia Francuzów;))))) – szczepionka „grypowa”, będąca od 2011 we Francji ? „gripguard”:))))). Prawda, że cudownie ?

Co na to wreszcie sama Italia ?
Corierre oczywiście, w ww.corierre.it/vaccino, cresce l’allerta: 13 morti … 9 osób z 13 miało ponad 80 lat . Noż to samo przez się … na starość umarli ?
Corierre systemowa, też więc woniejącej sprawy broni.
Broni również Societa Italiana di Medicina Generale, tej w szczególności przepysznie kibicuje jej Presidente – Pan Claudio Cricelli, mówiąc : „Codziennie w Italii umiera około 800 osób zaszczepionych na grypę, bez związku ze
szczepieniem .”
Czarny humor kusi, ale może tym razem uśmiechnę się ciszej . 
I jasne, że „Primi test negativi …” – pierwsze testy szczepionek NATURALNIE nie dowiodły w żaden sposób szkodliwości . Jakżeby inaczej ?

Są i źródła traktujące kwestię z drugiej strony ? Są . Przykłady po prawej ( „www” o szczepieniach ), w spisie blogów .

U nas ….  
W małą chwilkę „po”, radio ( byłam w drodze, nie mam pojęcia, które :))) uwodziło wieścią o możliwej szczepionce „na raka piersi” … że też się nie znudzi ? Również radio … też nie wiem, które – nocą, wstydliwie zaszemrało ( w październiku :) o zatrzymaniu gdańskiego ginekologa podejrzanego w sprawie molestowania nieletnich . Jakoś tak … wieści nie przynoszące medycynie szkolnej chluby podawane są zawsze późną nocą . Niektóre wcale .

Jedna stacja tv – TVP Info – puściła wczoraj historię strasznej śmierci czterdziestosiedmiolatka – strasznej, bo wśród ludzi, którzy TEORETYCZNIE mieli Mu pomóc, ale On SIEDEM godzin czekał w bólu na śmierć … Proszę zwrócić uwagę na bezgraniczną arogancję „lekarza”, traktującego Ojca, który przywiózł Syna na dyżur wierząc, że znajdzie ratunek . Niewyrażalna buta, przemawiająca przez osobę w zawodowym fartuchu w rodzaju „jezdem pan lekarz, a ty chłop …. „….. DLACZEGO TELEWIZJA NIE NAGRA WYPOWIEDZI TEGO SAMEGO PRACOWNIKA SZPITALA TERAZ ? Zapiera dech wyznanie rzecznika szpitala, ot, „wyjaśnić sprawę …”, „śmierć nie wybiera ….” .
I ja się z nim zgadzam, bo nie wybiera, ale …. czy aby przypadkiem lekarz, w szpitalu, nie jest jak xxx…. od xxxxx, żeby przynajmniej próbować Choremu pomóc ?  I … czy taka próba miała miejsce ? 

Czy …. czy ETYKA LEKARSKA WYBRAŁA MIEJSCE i czy ktokolwiek z tamtego oddziału wybrał ją ?
O podstawowej kulturze …. nie ma co nawet zaczynać .

Ten moment wybrał koniec . 

 

 

Odpowiedzi: 3 to “Neverending story … szczepionki .Cz .13.”

  1. Sylwia Cz said

    jeszcze przy okazji- trafiłam dzisiaj na taki artykuł: http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/224704-thriller-medyczny-z-grudziadza-chciwosc-niemieckiego-koncernu-i-pacjenci-jako-kroliki-doswiadczalne

  2. Sylwia Cz said

    Podobno mimo wszystko Włochy kontynuują kampanię, nawet jakiś redaktor TV zaszczepił się w trakcie programu na żywo.. Ja mieszkam w Anglii, wczoraj miałam telefon ze szpitala z informacją że należy mi się darmowa szczepionka na grypę, bo dopiero co rodziłam😉 Ha, podziękowałam i się skończyło, ale chyba coś kiepsko im te szczepionki schodzą skoro wydzwaniają po ludziach?😉 Przy okazji chciałam napisać że miałam przepiękny poród domowy, w asyście dwóch położnych i męża, bez środków farmakologicznych (zdecydowałam się tylko na entonox – tlen-tlenek azotu(I) 1:1) i było wspaniale. Dziękuję za tego bloga – co prawda nie czytałam tu o porodach, ale wszystkie inne pozytywne informacje wsparły moją decyzję w nastawieniu na naturalność i jestem wdzięczna :*

    • Pani Sylwio, jakże się cieszę, widząc Pani buzię i czytając TO właśnie – że już, że było DOBRZE … To i dla mnie wielka ulga, jakkolwiek nie wątpiłam, że zrobi Pani wszystko, żeby …TAK właśnie . Wolno powiedzieć, że dała mi Pani chwilę szczęścia ?A dar jaki piękny swojemu Maleństwu:) …mam nadzieję, że kiedyś doceni:) . Dziękuję też za linka – oby Czytelnicy się pocieszyli:) . Włosi a jakże, sprzedawać, sprzedawać, ale , jak wszędzie, są Włosi i Włosi;))) – na szczęście, więc wyniki sprzedaży też pewnie nie powalą:))) …. I za hart ducha i przykład – dziękuję niezmiennie …Pozdrawiam, również wdzięczna:***

Skomentuj

 
