Natural Health Consulting-wiedza na zdrowie

Etnomedycyna z 4 stron świata: Ayurveda, TCM & …. . Technologie a środowisko. Odżywianie. Huna. Zwierzęta. Muzyka. Historia i Mistrzowie ars medicinae.

Chemtrails?Nie wierzę….-yłam?

Posted by natural health consulting w dniu Luty 9, 2010

Obiecałam sobie,że nie będę się zajmować tematami tak popularnymi,że ich popularność zakrawa na odwracanie uwagi od rzeczy istotniejszych.Niestety.Przyciskana przez znajomych z Niemiec do stanowczego wypowiedzenia się w sprawie chemtrailsów i obdarowana materiałami źródłowymi….piszę.Nie ulegam zbiorowej hipnozie.Nie poddaję się histerii.Wkurzyć….wkurzyłam się i wypowiedziałam:mam dość niszczenia wspólnej a więc i mojej przestrzeni,mam dość prób regulowania pogody,mam dość skażenia gruntów a teraz jeszcze skażenia  nieba!

Wiedziałam,że temat mnie prędzej czy później dopadnie,bo ślepa nie jestem,ale próbowałam wierzyć,że może to nie całkiem (tak,nie całkiem) prawda.

Nie,nie uważam,że każdy samolot i każdy jego ślad oznacza chemtrails.Odróżniam też pojęcie  chem.od smug kondensacyjnych.Ale niestety dla samej siebie musiałam przyznać znajomym rację co do istnienia zjawiska i ruszyć się od razu do wypowiedzenia oficjalnie,gdyż milczeć nie można.

Jest ciekawe pismo z kongresu-jeszcze dostępne,ale,jak znajomi mawiają,może „nicht mehr lange”:-)(już niedługo),jest ono pod adresem:www.carnicom.com./hr2977.html .Jest to dokument ze 107 kongresu US na temat „Przyjaznego wykorzystania przestrzeni”,czyli oczywiście o broni-i to parę dobrych lat temu.Zwróćcie uwagę szczególnie na rodzaje broni:(ELF (extremely low frequention),ULF (Ultra low frequention),radiację elektr.,plazmę,kontrolę umysłu (nic nowego),jest też coś „fajnego” o molekułach i atomie-to wszystko akurat wiemy,że do broni jest zaliczane (ktoś jeszcze chce bronić masztów UMTS?),ale na koniec-a jakże,zdefiniowane chemtrailsy.Miłej lektury,przepraszam,że wieczorem. A-i jeszcze jedno-żaden strach ani nawet obawa nie są wskazane ani potrzebne.Więcej-nie możemy bać się czegokolwiek,ponieważ strach NICZEGO nie zmienia.Tutaj trzeba nie tylko przerzucać się wiadomościami,ale wypowiedzieć się,czy naprawdę jest to miłe naszemu istnieniu….Musiał być jakiś akcent optymistyczny.

Jedna odpowiedź to “Chemtrails?Nie wierzę….-yłam?”

  1. zenobiusz said

    W 1957 r,w USA zmarł w wiezieniu ,a jego książki spalono !!!!!!!!!!!!!!
    Opublikował/a zenobiusz w dniu Czerwiec 20, 2010

    00Rate This

    Wyciek ,w Zatoce Meksykańskiej ,zagraża całej planecie.Jest pare miesiecy czasu.Budujcie Chembustery!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    http://counter108.wordpress.com/2009/11/17/wilhelm-reich-i-ufo/

    Z uwagi na powagę stytuacji , posty nie związane z tematem, są usuwane trwale.Zenobiusz.

    http://zenobiusz.wordpress.com/2010/06/20/chemiczne-opary-zagroza-zyciu-budujcie-chembustery/
    http://free.of.pl/z/zlabs/podstawy/orgon/reich/reich.htm

    Agenci federalni działali z zapałem mścicieli, kiedy otrzymali polecenie zniszczenia owoców pracy naukowca Wilhelma Reicha w jego laboratorium w Maine. W sądowym orzeczeniu z 1956 roku stwierdzono, że materiały użyte do budowy przypominającego wyglądem skrzynkę „akumulatora orgonowego” da się uratować, z wyjątkiem płyt celotexu, które agenci roztrzaskali na kawałki. Nowojorscy współpracownicy Reicha, dr Michael Silvert i dr Yictor Sobey, zostali zmuszeni do zebrania całej literatury znajdującej się w archiwum Instytutu Orgonu i załadowania jej do wielkiej ciężarówki, która pojechała stamtąd prosto do spalarni na Dolnym Manhattanie, gdzie wszystkie papiery spalono zgodnie z poleceniem Urzędu ds. Żywności i Leków (Food and Drug Administration; w skrócie FDA). Amerykański Związek Swobód Obywatelskich przystąpił do działania, gdy było już za późno. W wydanym przez siebie oświadczeniu dla prasy stwierdził, że nakaz sądu stanowił pogwałcenie wolności słowa, ponieważ zaledwie jedna spośród spalonych książek mogła być uznana za materiał promujący bądź wyjaśniający zasady działania kontrowersyjnego akumulatora orgonowego. (Orgon to nazwa nadana przez Reicha życiowej sile, która przenika i otacza wszystkie żywe organizmy, nie wyłączając Ziemi). W oświadczeniu tym można było przeczytać między innymi: „Kiedy agencja rządu wykorzystuje tak wątpliwe preteksty do tłumienia wiedzy, bez względu na to, jak bardzo jest ona ekscentryczna czy niepopularna, stanowi to poważne zagrożenie dla wolności prasy oraz zasad wolnej myśli, na jakich opiera…

Skomentuj

 
